FAQ

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Věříme, že nejdůležitější odpovědi na vaše otázky najdete právě tady.
Ale pokud si stále nejste něčím jistí, neváhejte a ozvěte se nám.

 

1. Jak si mám vybrat správnou velikost?

Každý náš model má specifický střih, proto nikde neuvádíme jednotnou tabulku velikostí. Konkrétní rozměry najdete v detailním popisu každého produktu.

Pokud chcete, aby vám model perfektně seděl, neporovnávejte jeho rozměry s vašimi tělesnými mírami, ale přeměřte váš oblíbený kousek oblečení, jehož rozměry pak porovnejte s těmi u vybraného by Greyson produktu. 

 

2. Kdy ke mně objednávka dorazí?

  • Zboží SKLADEM odesíláme nejdéle do 2. pracovního dne od přijetí platby.
  • Zboží NA OBJEDNÁVKU, které je potřeba došít, odesíláme do 2 –⁠ 3 týdnů.
  • Termín odeslání zboží na PŘEDOBJEDNÁVKU je uvedený v detailu konkrétního produktu.
  • Zboží, které je označeno štítkem VYPRODÁNO, už nebude znovu naskladněno.

 

3. Dostanu k objednávce fakturu?

Ano. Podle Zákona o evidenci tržeb musí být faktura součástí každé zásilky.

 

4. Můžu objednávku zaplatit běžným bankovním převodem?

Ano, klasický bankovní převod je u nás možný. Na vaší faktuře najdete veškeré údaje k platbě. Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo vaší objednávky.

 

5. Posíláte zboží do zahraničí?

Kromě České republiky vám doručíme zboží i na Slovensko. Pokud chcete zboží doručit do jiné země, kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle +420 775 333 194 nebo na e-mailové adrese info@bygreyson.cz. Na podmínkách doručení se s vámi dohodneme individuálně. :)

 

6. Co mám dělat, když mi dorazí poškozená zásilka?

V případě, že vám dopravce doručí zásilku s poškozeným obalem či jinou deformací, nepřebírejte ji a neprodleně nás o tom informujte na náš e-mail info@bygreyson.cz nebo na telefonní číslo +420 775 333 194. Společně se domluvíme na dalším postupu, abyste objednané zboží obdrželi co nejdříve.

 

7. Jak postupovat, když chci zboží vrátit nebo vyměnit?

  • Pokud vám nesedí velikost nebo si přejete zboží vyměnit či vrátit, vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy. 
  • Pokud si přejete zboží reklamovat, vyplňte reklamační formulář.

Vyplněný formulář pošlete e-mailem na info@bygreyson.cz nebo poštou společně s vráceným zbožím na adresu: Veronika Panáková, Karafiátová 22, 326 00, Plzeň.

O dalším postupu vás budeme neprodleně informovat na vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Veškeré informace o vrácení nebo výměně zboží, včetně potřebných formulářů ke stažení, najdete ZDE.

 

8. Můžu vrátit nebo vyměnit zlevněné zboží?

Zlevněné produkty se štítkem „výprodej“ nebo „doprodej“ můžete vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od přijetí objednávky. Peníze vám vrátíme ve formě kreditu na další nákup na našem e-shopu www.bygreyson.cz.

 

9. Můžu vrátit nebo vyměnit zboží, které jsem zakoupil/a s použitím slevového kódu?

Při uplatnění slevového kódu zboží lze vyměnit i vrátit do 14 dnů od přijetí objednávky. Peníze vám vrátíme na bankovní účet, který uvedete ve formuláři o odstoupení od smlouvy.. 

 

10. Máte zákaznické centrum? A kdy ho můžu kontaktovat?

Naše zákaznické centrum je tu pro vás každý všední den, od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00 na telefonním čísle +420 775 333 194. 

Pokud se vám nechce telefonovat, můžete nám napsat e-mail na info@bygreyson.cz a také jsme tu pro vás každý den na našem instagramovém profilu @bygreyson_cz.